Маркетингове управління для розвитку конкурентоздатності закладу вищої освіти в сучасних умовах
Дата
2018
Автори
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
East European Institute of Psychology
Анотація
У статті розглянуто ряд сучасних підходів щодо впровадження системи маркетингового управління для розвитку закладу вищої освіти в ринкових умовах. На підставі узагальнення викладеного матеріалу виявлено, що стратегія підвищення конкурентоспроможності навчального закладу вищої освіти і програми реалізації цієї стратегії на основі впровадження системи маркетингового управління виступатиме як ефетивний ринковий механізм просування освітніх послуг і отримання додаткових ресурсів розвитку
В статье рассмотрен ряд современных подходов по внедрению системы маркетингового управления для развития высшего учебного заведения в рыночных условиях. На основании обобщения изложенного материала обнаружено, что стратегия повышения конкурентоспособности высшего учебного заведения и программы реализации этой стратегии на основе внедрения системы маркетингового управления будет выступать как эффективный рыночный механизм продвижения образовательных услуг и получения дополнительных ресурсов развития.
W artykule przedstawia się szereg nowoczesnych podejść do wdrożenia systemu zarządzania marketingowego dla rozwoju uczelni w warunkach rynkowych. W oparciu o syntezę przedstawionego materiału stwierdzono, że strategia zwiększania konkurencyjności instytucji szkolnictwa wyższego i programu realizacji tej strategii na podstawie wprowadzenia sustemu zarządzania marketingowego stanie się skutecznym mechanizmem rynkowym do promowania usług edukacyjnych i uzyskania dodatkowych środków rozwoju.
В статье рассмотрен ряд современных подходов по внедрению системы маркетингового управления для развития высшего учебного заведения в рыночных условиях. На основании обобщения изложенного материала обнаружено, что стратегия повышения конкурентоспособности высшего учебного заведения и программы реализации этой стратегии на основе внедрения системы маркетингового управления будет выступать как эффективный рыночный механизм продвижения образовательных услуг и получения дополнительных ресурсов развития.
W artykule przedstawia się szereg nowoczesnych podejść do wdrożenia systemu zarządzania marketingowego dla rozwoju uczelni w warunkach rynkowych. W oparciu o syntezę przedstawionego materiału stwierdzono, że strategia zwiększania konkurencyjności instytucji szkolnictwa wyższego i programu realizacji tej strategii na podstawie wprowadzenia sustemu zarządzania marketingowego stanie się skutecznym mechanizmem rynkowym do promowania usług edukacyjnych i uzyskania dodatkowych środków rozwoju.
Опис
Ключові слова
ринкові механізми управління, навчальні заклади, ринок освітніх послуг, маркетинг освітніх послуг, конкурентоздатність, маркетингове управління освітою, działalność marketingowa, marketingowe zarządzanie edukacją, usługi edukacyjne, podwyższenie konkurencyjności
Бібліографічний опис
Мовмига Н. Є. Маркетингове управління для розвитку конкурентоздатності закладу вищої освіти в сучасних умовах / Наталія Мовмига // Evropean humanities studies : State and Society = Europejskie studia humanistyczne : Państwo i Społeczeństwo. – Poland, Krakow, 2018. – № 4 (II). – С. 43-54.