Маркетингове управління для розвитку конкурентоздатності закладу вищої освіти в сучасних умовах

Ескіз

Дата

2018

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

East European Institute of Psychology

Анотація

У статті розглянуто ряд сучасних підходів щодо впровадження системи маркетингового управління для розвитку закладу вищої освіти в ринкових умовах. На підставі узагальнення викладеного матеріалу виявлено, що стратегія підвищення конкурентоспроможності навчального закладу вищої освіти і програми реалізації цієї стратегії на основі впровадження системи маркетингового управління виступатиме як ефетивний ринковий механізм просування освітніх послуг і отримання додаткових ресурсів розвитку
В статье рассмотрен ряд современных подходов по внедрению системы маркетингового управления для развития высшего учебного заведения в рыночных условиях. На основании обобщения изложенного материала обнаружено, что стратегия повышения конкурентоспособности высшего учебного заведения и программы реализации этой стратегии на основе внедрения системы маркетингового управления будет выступать как эффективный рыночный механизм продвижения образовательных услуг и получения дополнительных ресурсов развития.
W artykule przedstawia się szereg nowoczesnych podejść do wdrożenia systemu zarządzania marketingowego dla rozwoju uczelni w warunkach rynkowych. W oparciu o syntezę przedstawionego materiału stwierdzono, że strategia zwiększania konkurencyjności instytucji szkolnictwa wyższego i programu realizacji tej strategii na podstawie wprowadzenia sustemu zarządzania marketingowego stanie się skutecznym mechanizmem rynkowym do promowania usług edukacyjnych i uzyskania dodatkowych środków rozwoju.

Опис

Ключові слова

ринкові механізми управління, навчальні заклади, ринок освітніх послуг, маркетинг освітніх послуг, конкурентоздатність, маркетингове управління освітою, działalność marketingowa, marketingowe zarządzanie edukacją, usługi edukacyjne, podwyższenie konkurencyjności

Бібліографічний опис

Мовмига Н. Є. Маркетингове управління для розвитку конкурентоздатності закладу вищої освіти в сучасних умовах / Наталія Мовмига // Evropean humanities studies : State and Society = Europejskie studia humanistyczne : Państwo i Społeczeństwo. – Poland, Krakow, 2018. – № 4 (II). – С. 43-54.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced