Маркетингові технології в управлінні розвитком кафедри охорони праці та навколишнього середовища в закладі вищої професійної технічної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Київська наукова організація педагогіки та психології

Анотація

У статті розглядається можливість використання маркетингового підходу та маркетингових технологій в управлінні закладом вищої професійно технічної освіти. Доведено, що для реалізації маркетингового підходу в управлінні вищою освітою необхідно враховувати чинники зовнішнього та внутрішнього впливу закладу на маркетингове забезпечення якості надання освітніх послуг. Розглянуто зміст базових понять і термінів маркетингової технології та алгоритм оцінки конкурентоспроможності освітньої послуги, який можна застосовувати для визначення конкурентоспроможності кафедри. Важливим для успішної реалізації маркетингової технології в управлінні розвитком кафедри є необхідність дотримання сукупності послідовних кроків на шляху досягнення окреслених маркетингових цілей.
В статье рассматривается возможность использования маркетингового подхода и маркетинговых технологий в управлении высшим учебным учреждением профессионально технического образования. Обосновано, что для реализации маркетингового подхода в управлении высшим образованием необходимо учитывать факторы внешнего и внутреннего влияния вуза на маркетинговое обеспечение качества предоставления им образовательных услуг. Рассмотрено содержание базовых понятий маркетинговой технологии и алгоритм оценки конкурентоспособности образовательной услуги, который можно применять для определения конкурентоспособности кафедры. Важным для успешной реализации маркетинговой технологии в управлении развитием кафедры есть необходимость соблюдения совокупности последовательных шагов на пути достижения определенных маркетинговых целей.
The article considers the possibility of using a marketing approach and marketing technologies in the management of the institution of higher vocational education. It is proved that in order to implement a marketing approach in the management of higher education it is necessary to take into account the factors of the external and internal influence of the institution on the marketing quality assurance of the provision of educational services. The content of the basic concepts and terms of marketing technology and the algorithm of evaluation of the competitiveness of educational services, which can be applied for determining the competitiveness of the department, is considered. Important for the successful implementation of marketing technology in the management of the department's development, it is necessary to adhere to a set of consistent steps towards reaching the outlined marketing goals.

Опис

Ключові слова

маркетингові підходи, маркетингові технології, заклади вищої професійно технічної освіти, конкурентоспроможність освітньої послуги

Бібліографічний опис

Мовмига Н. Є. Маркетингові технології в управлінні розвитком кафедри охорони праці та навколишнього середовища в закладі вищої професійної технічної освіти / Мовмига Н. Є. // Київський науково-педагогічний вісник. – 2019. – № 17. – С. 38-45.