Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах
Вантажиться...
Дата
2020
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Анотація
Опис
Ключові слова
інтернет-інвестиції, маркетингова діяльність, корпоративні цілі, засоби масової інформації, збутова діяльність
Бібліографічний опис
Літвиненко М. В. Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах / М. В. Літвиненко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 жовтня 2020 р. / ред. кол.: О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 200-202.