Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Анотація

Опис

Ключові слова

інтернет-інвестиції, маркетингова діяльність, корпоративні цілі, засоби масової інформації, збутова діяльність

Бібліографічний опис

Літвиненко М. В. Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах / М. В. Літвиненко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 жовтня 2020 р. / ред. кол.: О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 200-202.