Маркетингове управління в закладі вищої освіти: теоретичний аспект поняття освітнього маркетингу

Ескіз

Дата

2019

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Міжнародний гуманітарний університет

Анотація

У статті розкриваються поняття «маркетинг», «освітній маркетинг» і «маркетингова діяльність». Розглянуто їх сутнісні характеристики. Звернено увагу на те, що сутність маркетингу простежується саме у функціях, які він виконує.
В статье раскрыты понятия «маркетинг», «образовательный маркетинг» и «маркетинговая деятельность». Рассмотрены их основные характеристики. Обращается внимание на тот факт, что суть маркетинга прослеживается именно в тех функциях, которые он выполняет
The article reveals the concepts of “marketing”, “educational marketing” and “marketing activity”. Their essential characteristics are considered. Attention is drawn to the fact that the essence of marketing is traced precisely in the functions that it performs.

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетингове управління, заклад вищої освіти, принципи, функції та завдання маркетингу, маркетинговое управление, учреждения высшего образования, принципы маркетинга, функции и задачи маркетинга, marketing, marketing management, institution of higher education, principles, functions and marketing objectives

Бібліографічний опис

Мовмига Н. Є. Маркетингове управління в закладі вищої освіти: теоретичний аспект поняття освітнього маркетингу / Мовмига Н. Є. // Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету : [збірник]. – Одеса : МГУ, 2019. – Вип. 30. – С. 45-49.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced