Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5978
Title: | Абітурієнт на ринку освітніх послуг: соціологічний аналіз |
Other Titles: | Entrant in the educational market: a sociological analysis |
Authors: | Болотова, Вікторія Олександрівна Ляшенко, Наталія Олександрівна Саппа, Ганна-Марія Миколаївна |
Keywords: | споживча поведінка; фактори споживчої поведінки; вибір вищого навчального закладу; consumer behavior; consumer behavior factors; market of educational services; choice of higher education; applicants |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Харківський національний університет внутрішніх справ |
Citation: | Болотова В. О. Абітурієнт на ринку освітніх послуг: соціологічний аналіз / В. О. Болотова, Н. О. Ляшенко, Г.-М. М. Саппа // Право і безпека = Law and safety. – 2013. – № 3 (49). – 11 с. |
Abstract: | В статті надається аналіз даних соціологічного дослідження, метою якого було виявлення основних факторів, що впливають на вибір випускниками шкіл вищого навчального закладу. Вивчено мотиви отримання абітурієнтами вищої освіти, мотиви вибору конкретного вищого навчального закладу, джерела інформації про ВНЗ, характеристики, за якими обирається виший навчальний заклад школярами, ієрархія ВНЗ м. Харкова за рівнем престижності в очах випускників шкіл. На основі отриманих даних розроблено рекомендації адміністраціям ВНЗ. The article provided data analysis survey carried out by the department of sociology and political science NTU "KPI " with the authors, the purpose of which was to identify the main factors influencing the choice of graduate schools of higher education. |
URI: | http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5978 |
Appears in Collections: | Кафедра "Соціології і публічного управління" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2009_Liashenko_Abituriient_na_rynku.pdf | 358,48 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.