Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6005
Title: Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу
Authors: Ілляшенко, Н. С.
Косенко, Андрій Васильович
Keywords: маркетинг; аудит маркетингової діяльності; технології; промислове підприємство
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Ілляшенко Н. С. Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу / Н. С. Ілляшенко, А. В. Косенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 4. – С. 92-98.
Abstract: Запропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.
The detailed analysis of existent principles of management enterprises is conducted with the purpose of their use for forming of the state of affairs of target market. Grounded structure and hierarchy of principles of management on principles of conception of the innovative marketing
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6005
Appears in Collections:Вісник № 04
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_4_Illiashenko_Pryntsypy.pdf386,68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.