Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6005
Название: Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу
Авторы: Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Косенко, Андрій Васильович
Ключевые слова: маркетинг; аудит маркетингової діяльності; технології; промислове підприємство
Дата публикации: 2012
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Ілляшенко Н. С. Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу / Н. С. Ілляшенко, А. В. Косенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 4. – С. 92-98.
Краткий осмотр (реферат): Запропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.
The detailed analysis of existent principles of management enterprises is conducted with the purpose of their use for forming of the state of affairs of target market. Grounded structure and hierarchy of principles of management on principles of conception of the innovative marketing
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6005
Располагается в коллекциях:Вісник № 04
Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2012_4_Illiashenko_Pryntsypy.pdf386,68 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.