Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6005
Назва: Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу
Автори: Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Косенко, Андрій Васильович
Ключові слова: маркетинг; аудит маркетингової діяльності; технології; промислове підприємство
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Ілляшенко Н. С. Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу / Н. С. Ілляшенко, А. В. Косенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 4. – С. 92-98.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.
The detailed analysis of existent principles of management enterprises is conducted with the purpose of their use for forming of the state of affairs of target market. Grounded structure and hierarchy of principles of management on principles of conception of the innovative marketing
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6005
Розташовується у зібраннях:Вісник № 04
Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2012_4_Illiashenko_Pryntsypy.pdf386,68 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.