Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІлляшенко, Наталія Сергіївнаuk
dc.contributor.authorКосенко, Андрій Васильовичuk
dc.date.accessioned2014-05-15T07:57:25Z-
dc.date.available2014-05-15T07:57:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationІлляшенко Н. С. Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу / Н. С. Ілляшенко, А. В. Косенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 4. – С. 92-98.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6005-
dc.description.abstractЗапропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.uk
dc.description.abstractThe detailed analysis of existent principles of management enterprises is conducted with the purpose of their use for forming of the state of affairs of target market. Grounded structure and hierarchy of principles of management on principles of conception of the innovative marketingen
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectаудит маркетингової діяльностіuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectпромислове підприємствоuk
dc.titleПринципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингуuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 04
Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_4_Illiashenko_Pryntsypy.pdf386,68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.