Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Запропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.
The detailed analysis of existent principles of management enterprises is conducted with the purpose of their use for forming of the state of affairs of target market. Grounded structure and hierarchy of principles of management on principles of conception of the innovative marketing

Опис

Ключові слова

маркетинг, аудит маркетингової діяльності, технології, промислове підприємство

Бібліографічний опис

Ілляшенко Н. С. Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу / Н. С. Ілляшенко, А. В. Косенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 4. – С. 92-98.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced