Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6007
Title: Система маркетингового планування підприємства
Authors: Кобєлєв, Валерій Миколайович
Кривих, О. О.
Keywords: маркетингове планування; маркетингова стратегія; туристичне підприємство; реалізація маркетингової стратегії; система маркетингового планування
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Кобєлєв В. М. Система маркетингового планування підприємства / В. М. Кобєлєв, О. О. Кривих // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 4. – С. 106-112.
Abstract: У статті розглянуті проблеми маркетингового планування туристичних підприємств. Маркетингове планування розглядається як складова і основоположна частина при розробці маркетингової стратегії. Запропоновано алгоритм гнучкого планування маркетингової діяльності підприємств сфери туристичного бізнесу.
This article is about the problem of marketing planning of tourist enterprises. Marketing plan-ning is considered as a compound and basic part by working out of marketing strategy of the enterprise. Here you can find an algorithm of flexible planning of the marketing activity of the enterprises in tourist business
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6007
Appears in Collections:Вісник № 04
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_4_Kobelev_Systema.pdf590,42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.