Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6009
Title: Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукції
Authors: Косенко, Андрій Васильович
Ілляшенко, Н. С.
Keywords: наукова продукція; показники кон‘юнктури; ціна; маркетинг; комерціалізація; вартісна оцінка
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Косенко А. В. Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукції / А. В. Косенко, Н. С. Ілляшенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 4. – С. 192-198.
Abstract: Проведено аналіз існуючих методів визначення одного з найбільш важливих х показників кон‘юнктури ринку - вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.
The analysis of existent methods of one determination of the most essential kh indexes of the state of affairs of market is conducted - cost estimation of scientific products. The methodical going is offered near establishment of price on scientific products.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6009
Appears in Collections:Вісник № 04
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_4_Kosenko_Rozvytok.pdf417,47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.