Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукції

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проведено аналіз існуючих методів визначення одного з найбільш важливих х показників кон‘юнктури ринку - вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.
The analysis of existent methods of one determination of the most essential kh indexes of the state of affairs of market is conducted - cost estimation of scientific products. The methodical going is offered near establishment of price on scientific products.

Опис

Ключові слова

наукова продукція, показники кон‘юнктури, ціна, маркетинг, комерціалізація, вартісна оцінка

Бібліографічний опис

Косенко А. В. Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукції / А. В. Косенко, Н. С. Ілляшенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 4. – С. 192-198.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced