Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6020
Назва: Вдосконалення політики ціноутворення в сучасних умовах господарювання
Автори: Педенко, М. М.
Ключові слова: ціна; бажаність; конкурентоспроможність; продукція; price; valued pricing; function of desirability; competitiveness of commodity
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Педенко М. М. Вдосконалення політики ціноутворення в сучасних умовах господарювання / М. М. Педенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 20 (993). – С. 121-126.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто метод ціноутворення, який би в сучасних умовах господарювання був орієнтований на споживача.
The method of pricing, which in modern terms is oriented to the user, is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6020
Розташовується у зібраннях:Вісник № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_20_Pedenko_Vdoskonalennia.pdf357,7 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.