Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6034
Title: Сучасні проблеми соціально-відповідального маркетингу
Authors: Рубан, В. В.
Keywords: відповідальність соціальна; бізнес; суспільство; реклама; потреби; socially-responsible marketing; social responsibility; business; requirement; society; advertising
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Рубан В. В. Сучасні проблеми соціально-відповідального маркетингу / В. В. Рубан // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 20 (993). – С. 65-70.
Abstract: Розглядаються основні аспекти концепції соціально-відповідального маркетингу. Сформульовано основні особливості впровадження соціально-відповідального маркетингу на підприємствах України.
The basic aspects of the concept of socially-responsible marketing are considered. The basic features of introduction of is social-responsible marketing at the enterprises of Ukraine are formulated.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6034
Appears in Collections:Вісник № 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_20_Ruban_Suchasni.pdf356,24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.