Сучасні проблеми соціально-відповідального маркетингу
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Розглядаються основні аспекти концепції соціально-відповідального маркетингу. Сформульовано основні особливості впровадження соціально-відповідального маркетингу на підприємствах України.
The basic aspects of the concept of socially-responsible marketing are considered. The basic features of introduction of is social-responsible marketing at the enterprises of Ukraine are formulated.
The basic aspects of the concept of socially-responsible marketing are considered. The basic features of introduction of is social-responsible marketing at the enterprises of Ukraine are formulated.
Опис
Бібліографічний опис
Рубан В. В. Сучасні проблеми соціально-відповідального маркетингу / В. В. Рубан // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 20 (993). – С. 65-70.