Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6034
Назва: Сучасні проблеми соціально-відповідального маркетингу
Автори: Рубан, В. В.
Ключові слова: відповідальність соціальна; бізнес; суспільство; реклама; потреби; socially-responsible marketing; social responsibility; business; requirement; society; advertising
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Рубан В. В. Сучасні проблеми соціально-відповідального маркетингу / В. В. Рубан // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 20 (993). – С. 65-70.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються основні аспекти концепції соціально-відповідального маркетингу. Сформульовано основні особливості впровадження соціально-відповідального маркетингу на підприємствах України.
The basic aspects of the concept of socially-responsible marketing are considered. The basic features of introduction of is social-responsible marketing at the enterprises of Ukraine are formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6034
Розташовується у зібраннях:Вісник № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_20_Ruban_Suchasni.pdf356,24 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.