Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРубан, В. В.uk
dc.date.accessioned2014-05-15T09:15:49Z-
dc.date.available2014-05-15T09:15:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРубан В. В. Сучасні проблеми соціально-відповідального маркетингу / В. В. Рубан // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 20 (993). – С. 65-70.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6034-
dc.description.abstractРозглядаються основні аспекти концепції соціально-відповідального маркетингу. Сформульовано основні особливості впровадження соціально-відповідального маркетингу на підприємствах України.uk
dc.description.abstractThe basic aspects of the concept of socially-responsible marketing are considered. The basic features of introduction of is social-responsible marketing at the enterprises of Ukraine are formulated.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectвідповідальність соціальнаuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectсуспільствоuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпотребиuk
dc.subjectsocially-responsible marketingen
dc.subjectsocial responsibilityen
dc.subjectbusinessen
dc.subjectrequirementen
dc.subjectsocietyen
dc.subjectadvertisingen
dc.titleСучасні проблеми соціально-відповідального маркетингуuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_20_Ruban_Suchasni.pdf356,24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.