Сутність сучасної концепції маркетингу вражень
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Доведено, що виробники товарів стоять перед дилемою, що робити, коли споживачам в багатьох випадках набридають однотипні масові товари, пропоновані виробниками. Виходом із такої ситуації є випуск нового продукту під вузьку аудиторію (невеликий ринковий сегмент), але виробляти речі, які б задовольняли запитам окремих споживачів, досить трудомістко і затратно.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Косенко С. А. Сутність сучасної концепції маркетингу вражень [Електронний ресурс] / С. А. Косенко, П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 7-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15-16 листопада 2022 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук, 2022. – С. 163-167. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/60354.