Сутність сучасної концепції маркетингу вражень
Дата
2022
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Доведено, що виробники товарів стоять перед дилемою, що робити, коли споживачам в багатьох випадках набридають однотипні масові товари, пропоновані виробниками. Виходом із такої ситуації є випуск нового продукту під вузьку аудиторію (невеликий ринковий сегмент), але виробляти речі, які б задовольняли запитам окремих споживачів, досить трудомістко і затратно.
Опис
Ключові слова
маркетинг вражень, концепція, принципи, ринок, дослідження
Бібліографічний опис
Косенко С. А. Сутність сучасної концепції маркетингу вражень [Електронний ресурс] / С. А. Косенко, П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 7-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15-16 листопада 2022 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук, 2022. – С. 163-167. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/60354.