Сутність сучасної концепції маркетингу вражень

Ескіз

Дата

2022

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Доведено, що виробники товарів стоять перед дилемою, що робити, коли споживачам в багатьох випадках набридають однотипні масові товари, пропоновані виробниками. Виходом із такої ситуації є випуск нового продукту під вузьку аудиторію (невеликий ринковий сегмент), але виробляти речі, які б задовольняли запитам окремих споживачів, досить трудомістко і затратно.

Опис

Ключові слова

маркетинг вражень, концепція, принципи, ринок, дослідження

Бібліографічний опис

Косенко С. А. Сутність сучасної концепції маркетингу вражень [Електронний ресурс] / С. А. Косенко, П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 7-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15-16 листопада 2022 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук, 2022. – С. 163-167. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/60354.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в