Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6081
Title: Оцінювання вартості бренду промислового підприємства
Authors: Воліков, В. В.
Ларка, Микола Іванович
Keywords: маркетинг; інтелектуальна власність; менеджмент; управління бренд-капіталом; товарні бренди
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Воліков В. В. Оцінювання вартості бренду промислового підприємства / В. В. Воліков, М. І. Ларка // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 5. – С. 108-114.
Abstract: У статті розглядаються методи оцінювання вартості бренду промислового підприємства. Виконано огляд та аналіз існуючих методів оцінювання вартості бренду. Викладено власне бачення проблеми оцінювання вартості товарних брендів та запропоновано метод її рішення.
The methods of evaluation of brand cost in the industrial enterprise are considered in the article. A review and analysis of existent methods of evaluation of brand cost is executed. Own vision of problem of evaluation of commodity brands cost is expounded and a method is offered its permission.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6081
Appears in Collections:Вісник № 05
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_5_Volikov_Otsiniuvannia.pdf383,16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.