Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6087
Title: Реклама и математические модели
Authors: Фридинский, Валерий Александрович
Олейник, Е. Л.
Keywords: компания; финансирование; экономическая эффективность; программирование
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПИ"
Citation: Фридинский В. А. Реклама и математические модели / В. А. Фридинский, Е. Л. Олейник // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ". – 2012. – № 5. – С. 40-41.
Abstract: В работе рассматриваются методы, обеспечивающие интенсификацию рекламных воздействий.
In work the methods providing an intensification of advertising influences are considered.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6087
Appears in Collections:Вісник № 05
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_5_Fridinskiy_Reklama.pdf344,88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.