Підвищення ефективності взаємодії з клієнтами і споживачами за допомогою воронки продажів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Анотація

Опис

Ключові слова

воронка продажів, конверсія, взаємодія з клієнтами, споживачі, пропорційне розширення, розтягування, метод ключового рівня, методи роботи з воронкою продажів

Бібліографічний опис

Пивоварова А. А. Підвищення ефективності взаємодії з клієнтами і споживачами за допомогою воронки продажів / А. А. Пивоварова, Д. Л. Орловський // Проблеми і перспективи розвитку ІТ-індустрії : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 19–20 квітня 2018 р. – Харків : ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2018. – С. 52.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в