Підвищення ефективності взаємодії з клієнтами і споживачами за допомогою воронки продажів
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Анотація
Опис
Ключові слова
воронка продажів, конверсія, взаємодія з клієнтами, споживачі, пропорційне розширення, розтягування, метод ключового рівня, методи роботи з воронкою продажів
Бібліографічний опис
Пивоварова А. А. Підвищення ефективності взаємодії з клієнтами і споживачами за допомогою воронки продажів / А. А. Пивоварова, Д. Л. Орловський // Проблеми і перспективи розвитку ІТ-індустрії : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 19–20 квітня 2018 р. – Харків : ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2018. – С. 52.
