Публікація:
Маркетингова товарна політика

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ТОВ "Триторія"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Навчальний посібник написаний відповідно до програми вивчення курсу "Маркетингова товарна політика". Розглянуто основні поняття товарної політики, визначено основі інструменти та методи її оцінки. Посібник розрахований на здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг" усіх форм навчання, а також широке коло читачів для загального ознайомлення з поняттями маркетингової товарної політики.

Опис

Ключові слова

навчальний посібник, самостійна робота, товар, комерційні характеристики, ринок, асортимент, життєвий цикл, якість продукції, управління, стандартизація, сертифікація, конкурентоспроможність

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Маркетингова товарна політика : навч. посібник / Д. В. Райко, Ю. С. Шипуліна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Суми : Триторія, 2022. – 158 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced