Маркетингова товарна політика

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ТОВ "Триторія"

Анотація

Навчальний посібник написаний відповідно до програми вивчення курсу "Маркетингова товарна політика". Розглянуто основні поняття товарної політики, визначено основі інструменти та методи її оцінки. Посібник розрахований на здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг" усіх форм навчання, а також широке коло читачів для загального ознайомлення з поняттями маркетингової товарної політики.

Опис

Ключові слова

навчальний посібник, самостійна робота, товар, комерційні характеристики, ринок, асортимент, життєвий цикл, якість продукції, управління, стандартизація, сертифікація, конкурентоспроможність

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Маркетингова товарна політика : навч. посібник / Д. В. Райко, Ю. С. Шипуліна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Суми : Триторія, 2022. – 158 с.