Ресурсний підхід у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

The article shows the value of resource approach in preparing future teachers to innovative activity. The main ideas of resource approach are presented in the article. Also it is stated that resource approach changes the strategy of educational establishment, promotes adjustment of future teachers training content with the demands of modern society, optimizes tools, forms and methods of training.

Опис

Ключові слова

ресурсний підхід, інновації, вчитель, особистість

Бібліографічний опис

Микитюк С. О. Ресурсний підхід у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності / С. О. Микитюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2011. – № 4. – С. 54-61.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced