Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/615
Title: Концептуальный психолого-педагогический подход к развитию психологии личности студента в учебно-воспитательном процессе технического университета
Authors: Романовский, Александр Георгиевич
Keywords: психолого-педагогические критерии; личность студента университета; уровни развития личности; духовность; "творческое начало"
Issue Date: 2011
Publisher: НТУ "ХПИ"
Citation: Романовский А. Г. Концептуальный психолого-педагогический подход к развитию психологии личности студента в учебно-воспитательном процессе технического университета / А. Г. Романовский // Теория и практика управления социальными системами: философия, психология, педагогика, социология. – 2011. – № 4. – С. 3-9.
Abstract: On the basis of the concept of psychological and pedagogical approach a system of psychological and professional criteria, development of which during training and educational process of Technical University enable us to form psychology of students as future professionals of psychological and engineering elite is highlighted in the article.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/615
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPUSS_2011_4_Romanovskiy_Kontseptualnyy psykhologo-pedagogicheskiy podkhod .pdf226,32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.