Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/616
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаполова, Вікторія Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2013-06-06T09:51:29Z-
dc.date.available2013-06-06T09:51:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШаполова В. В. Роль корпоративної культури у підвищенні якості підготовки студентів-менеджерів вищого технічного навчального закладу / В. В. Шаполова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2011. – № 4. – С. 101-106.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/616-
dc.description.abstractЕxamined the role of corporate culture to the university, to its image, to the formation of the future manager who is able to compete in the labor market. The essence of the concept “corporate culture” is clarified; the functions and components of corporate culture for student’s social and cultural environment and higher technical educational establishments are disclosed.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectкорпоративна культураuk
dc.subjectпідготовка студентів-менеджерівuk
dc.subjectформування корпоративних цінностейuk
dc.subjectкультурно-естетичні потреби майбутнього фахівцяuk
dc.titleРоль корпоративної культури у підвищенні якості підготовки студентів-менеджерів вищого технічного навчального закладуuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPUSS_2011_4_Shapolova_Rol korporatyvnoi kultury.pdf217,29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.