Аналіз результатів педагогічного експерименту розвитку лідерського потенціалу у студентів вищого технічного навчального закладу

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України
Національний авіаційний університет

Анотація

У статті проаналізовано результати педагогічного експерименту розвитку лідерського потенціалу у студентів ВТНЗ. Після проведення експерименту студенти експериментальної групи показали значно вищий рівень сформованості лідерського потенціалу, ніж студенти контрольної групи. Так, в експериментальній групі кількість студентів з високим рівнем розвитку цього утворення стала практично в три рази більшою (приріст 15,7 %), ніж у контрольній (приріст 4,9 %). Кількість студентів із низьким рівнем в експериментальній групі зменшилась на 23,4 %, а в контрольній – на 10,7 %. Результати експерименту дозволили зробити висновок, що розроблена психолого-педагогічна програма значним чином впливає на розвиток лідерського потенціалу студентів вищого технічного навчального закладу.
The article contains the analysis of results of pedagogic experiment on leadership potential development in students of technical higher education establishments. After the experiment was over, the students in the experimental group displayed a considerably higher level of leadership potential formation than those in the reference group. Thus, in the experimental group the number of students with a high level of the mentioned factor’s formation has changed approximately by one-third (15.7 % growth) than that in the reference group (4.9 % growth). The number of students with low level of the viewed factor formation has decreased in the experimental group by 23.4 %, while in the reference group by 10.7 %. The experiment results have enabled us to come to a conclusion that the developed psychology-and-pedagogic program considerably influences the formation of leadership potential in students of a technical higher education establishment.

Опис

Ключові слова

лідерський потенціал, педагогічний експеримент, констатувальний експеримент, формувальний експеримент, контрольний етап педагогічного експерименту, leadership potential, pedagogic experiment, formation experiment, check stage of a pedagogic experiment

Бібліографічний опис

Романовський О. Аналіз результатів педагогічного експерименту розвитку лідерського потенціалу у студентів вищого технічного навчального закладу / О. Романовський, С. Резнік // International Scientific Journal of Universities and Leadership = Університети і лідерство. – 2017. – № 4. – 10 p.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced