Публікація: Вибір маркетингової стратегії на стадії бізнес-планування
Дата
2022
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
стратегічне маркетингове планування, стратегічне планування, бізнес-плани, розвиток бізнесу, бізнес-планування, стратегічний аналіз, потенціал підприємства, економічна стратегія, стратегічний план підприємства, стратегія стабільності, тратегія зростання, стратегія скорочення
Бібліографічний опис
Кітченко О. М. Вибір маркетингової стратегії на стадії бізнес-планування / О. М. Кітченко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 536.