Публікація:
Вибір маркетингової стратегії на стадії бізнес-планування

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

стратегічне маркетингове планування, стратегічне планування, бізнес-плани, розвиток бізнесу, бізнес-планування, стратегічний аналіз, потенціал підприємства, економічна стратегія, стратегічний план підприємства, стратегія стабільності, тратегія зростання, стратегія скорочення

Бібліографічний опис

Кітченко О. М. Вибір маркетингової стратегії на стадії бізнес-планування / О. М. Кітченко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 536.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в