Впровадження інтернет-маркетингу для бізнесу в період кризисних ситуацій

Ескіз

Дата

2022

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

епідемія коронавірусу, збут продукції, війна в Україні, бізнес, інформаційні технології, кризові ситуації, кризи, методи подолання криз, скорочення негативних наслідків, просування сервісів через Інтернет

Бібліографічний опис

Оборіна А. Ю. Впровадження інтернет-маркетингу для бізнесу в період кризисних ситуацій / А. Ю. Оборіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 577.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в