Впровадження інтернет-маркетингу для бізнесу в період кризисних ситуацій
Дата
2022
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
епідемія коронавірусу, збут продукції, війна в Україні, бізнес, інформаційні технології, кризові ситуації, кризи, методи подолання криз, скорочення негативних наслідків, просування сервісів через Інтернет
Бібліографічний опис
Оборіна А. Ю. Впровадження інтернет-маркетингу для бізнесу в період кризисних ситуацій / А. Ю. Оборіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 577.