Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6277
Название: Використання інтегрованих рекламних комунікацій для активізації прямого маркетингу
Авторы: Максимова, Т. С.
Ключевые слова: реклама; споживачі; інформація; Інтернет
Дата публикации: 2012
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Максимова Т. С. Використання інтегрованих рекламних комунікацій для активізації прямого маркетингу / Т. С. Максимова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 6. – С. 100-105.
Краткий осмотр (реферат): Розглядаються проблеми активізації прямого маркетингу на підставі впровадження інтерактивних систем. Розкриваються основні переваги, пов‘язані з використанням інтегрованих рекламних комунікацій при формуванні стратегій прямого маркетингу.
The problems of activization of the direct marketing on the basis of introduction of interactive system are examined. The main advantages, which deal with the use of integrated advertizing communications while forming the direct marketing strategies, are revealed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6277
Располагается в коллекциях:Вісник № 06

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2012_6_Maksymova_Vykorystannia.pdf347,57 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.