Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6277
Назва: Використання інтегрованих рекламних комунікацій для активізації прямого маркетингу
Автори: Максимова, Т. С.
Ключові слова: реклама; споживачі; інформація; Інтернет
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Максимова Т. С. Використання інтегрованих рекламних комунікацій для активізації прямого маркетингу / Т. С. Максимова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 6. – С. 100-105.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються проблеми активізації прямого маркетингу на підставі впровадження інтерактивних систем. Розкриваються основні переваги, пов‘язані з використанням інтегрованих рекламних комунікацій при формуванні стратегій прямого маркетингу.
The problems of activization of the direct marketing on the basis of introduction of interactive system are examined. The main advantages, which deal with the use of integrated advertizing communications while forming the direct marketing strategies, are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6277
Розташовується у зібраннях:Вісник № 06

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2012_6_Maksymova_Vykorystannia.pdf347,57 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.