Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаксимова, Т. С.uk
dc.date.accessioned2014-05-21T09:32:18Z-
dc.date.available2014-05-21T09:32:18Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМаксимова Т. С. Використання інтегрованих рекламних комунікацій для активізації прямого маркетингу / Т. С. Максимова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 6. – С. 100-105.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6277-
dc.description.abstractРозглядаються проблеми активізації прямого маркетингу на підставі впровадження інтерактивних систем. Розкриваються основні переваги, пов‘язані з використанням інтегрованих рекламних комунікацій при формуванні стратегій прямого маркетингу.uk
dc.description.abstractThe problems of activization of the direct marketing on the basis of introduction of interactive system are examined. The main advantages, which deal with the use of integrated advertizing communications while forming the direct marketing strategies, are revealed.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.titleВикористання інтегрованих рекламних комунікацій для активізації прямого маркетингуuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 06

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_6_Maksymova_Vykorystannia.pdf347,57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.