Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування засобом тренінгу

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Determined the essence, content, and role of training in the process of forming conflictological culture of consumer services prospective specialists. The peculiar features of its main stages are highlighted in the article.

Опис

Ключові слова

сфера обслуговування, культура, конфліктологічна культура, конфліктогенна середа, тренінг

Бібліографічний опис

Жук О. С. Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування засобом тренінгу / О. С. Жук // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2010. – № 4. – С. 94-101.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в