Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/628
Название: Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування засобом тренінгу
Авторы: Жук, Оксана Сергіївна
Ключевые слова: сфера обслуговування; культура; конфліктологічна культура; конфліктогенна середа; тренінг
Дата публикации: 2010
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Жук О. С. Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування засобом тренінгу / О. С. Жук // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2010. - № 4. – С. 94-101.
Краткий осмотр (реферат): Determined the essence, content, and role of training in the process of forming conflictological culture of consumer services prospective specialists. The peculiar features of its main stages are highlighted in the article.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/628
Располагается в коллекциях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TPUSS_2010_4_Zhuk_Formuvannya konfliktologichnoi kultury .pdf174,76 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.