Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/628
Title: Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування засобом тренінгу
Authors: Жук, Оксана Сергіївна
Keywords: сфера обслуговування; культура; конфліктологічна культура; конфліктогенна середа; тренінг
Issue Date: 2010
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Жук О. С. Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування засобом тренінгу / О. С. Жук // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2010. – № 4. – С. 94-101.
Abstract: Determined the essence, content, and role of training in the process of forming conflictological culture of consumer services prospective specialists. The peculiar features of its main stages are highlighted in the article.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/628
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPUSS_2010_4_Zhuk_Formuvannya konfliktologichnoi kultury .pdf174,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.