Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6280
Title: Бренд футбольного клубу в системі спортивного маркетингу
Authors: Островерх, С. А.
Keywords: вартість бренда; сила бренда; футбол; брендинг; спортивний маркетинг; реклама; комунікації
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Островерх С. А. Бренд футбольного клубу в системі спортивного маркетингу / С. А. Островерх // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 6. – С. 121-127.
Abstract: В статті розглянуто існуючі підходи до визначення поняття «бренд», запропоновано визначення бренда футбольного клубу як ідентифікаційного комплексу, що може мати певну вартість в системі спортивного маркетингу.
The article focuses on various approaches to the definition of the concept «brand». A definition of a football club brand as an identification complex which may possess a certain value in the sports marketing system has been proposed.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6280
Appears in Collections:Вісник № 06

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_6_Ostroverkh_Brend.pdf352,57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.