Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6283
Title: Система стимулювання працівників відділу маркетингу промислових підприємств
Authors: Прохорова, Т. П.
Притиченко, Т. І.
Keywords: іспити кваліфікаційні; атестація; шкала преміювання; компетенції
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Прохорова Т. П. Система стимулювання працівників відділу маркетингу промислових підприємств / Т. П. Прохорова, Т. І. Притиченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 6. – С. 38-42.
Abstract: Запропоновано пов'язати систему стимулювання працівників відділу маркетингу (збуту) промислових підприємств з посадовими компетенціями, якими вони повинні володіти. На основі кваліфікаційних іспитів оцінюється відповідність кожного працівника установленим вимогам. За досягнені позитивні результати працівникам нараховується премія, яка диференціюється в залежності від особистих результатів їх атестації.
In the article prompted to link the stimulation system of employees who work in the marketing (sales) departments of the industry enterprises with the officials competencies they should possess. On the basis of qualifying examinations is estimated each employee compliance with the established requirements. With the positive results achieved premium accrues to workers, which is differentiated depending on the individual results of their certification.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6283
Appears in Collections:Вісник № 06

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_6_Prokhorova_Systema.pdf340,96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.