Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6289
Title: Методичний підхід до комплексної оцінки соціально-економічної ефективності використання брендів промислових підприємств
Authors: Тімонін, К. О.
Keywords: бренд; економічна роль бренду; промислові підприємства; капітал
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Тімонін К. О. Методичний підхід до комплексної оцінки соціально-економічної ефективності використання брендів промислових підприємств / К. О. Тімонін // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 6. – С. 136-144.
Abstract: Оцінка ефективності використання бренду (ЕВБ) є ключовим елементом забезпечення психологічно-комунікативної та економічної ролі бренду у маркетинговій діяльності підприємств. Цьому питанню присвячені праці зарубіжних та вітчизняних вчених, які намагаються адаптувати існуючі методичні розробки для використання в діяльності промислових підприємств. Але питання комплексної оцінки ЕВБ залишається ще недостатньо вирішеним.
The assessment of efficiency of use to a brand (EVB) is a key element of providing a psychological and communicative and economic role to a brand in marketing activity of the enterprises. To this question the devoted works of foreign and domestic scientists which try to adapt existing methodical development for use in activity of the industrial enterprises. But the question of a complex assessment of EVB remains still insufficiently solved.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6289
Appears in Collections:Вісник № 06

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_6_Timonin_Metodychnyy.pdf378,78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.