Результати констатувального етапу педагогічного експерименту формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У статті аналізується результати експериментального дослідження формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін. Описано етапи експериментального дослідження. Відповідно до критеріїв та показників виділені та охарактеризовані рівні сформованості базових професійних компетенцій бакалаврів з психології. Показано узагальнений результат рівня сформованості базових професійних компетенцій бакалаврів з психології на констатувальному етапі педагогічного експерименту.
The article analyzes the results of an experimental study of the formation of basic professional competences of bachelors from psychology in the process of studying natural sciences disciplines. The stages of experimental research are described. According to the criteria and indicators, the levels of formation of the basic professional competences of bachelors in psychology are identified and characterized. The generalized result of the level of formation of the basic professional competences of bachelors from psychology at the stage of the pedagogical experiment is shown.

Опис

Ключові слова

навчальний процес, педагогічна діяльність, мотивація, комунікативність, pedagogical experiment, basic professional competencies, pedagogical technology, qualifying stage, bachelors on psychology

Бібліографічний опис

Хавіна І. В. Результати констатувального етапу педагогічного експерименту формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін [Електронний ресурс] / І. В. Хавіна // Scientific discussion. – Electronic text data. – 2018. – Vol. 1, No. 19. – P. 38-41. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62896.