Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6292
Title: Оцінка ринкової привабливості продукції промислового підприємства
Authors: Верясова, Г. М.
Keywords: споживацька оцінка; експертний метод; інтегральний показник
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Верясова Г. М. Оцінка ринкової привабливості продукції промислового підприємства / Г. М. Верясова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 6. – С. 4-9.
Abstract: У статі розглядається методичний підхід до оцінки ринкової привабливості продукції промислового підприємства. Запропоновано застосування експертного методу для визначення споживацьких переваг, методу аналізу ієрархій – для визначення значущості параметрів продукції промислового підприємства.
In the article methodical approach to estimation of products market attractiveness in the industrial enterprise is considered. The expert method for consumer choice determination have been suggested, method of hierarchy analysis – for determination of production parameters importance on the industrial enterprise.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6292
Appears in Collections:Вісник № 06

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_6_Veriasova_Otsinka.pdf536,95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.