Оцінка ринкової привабливості продукції промислового підприємства

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статі розглядається методичний підхід до оцінки ринкової привабливості продукції промислового підприємства. Запропоновано застосування експертного методу для визначення споживацьких переваг, методу аналізу ієрархій – для визначення значущості параметрів продукції промислового підприємства.
In the article methodical approach to estimation of products market attractiveness in the industrial enterprise is considered. The expert method for consumer choice determination have been suggested, method of hierarchy analysis – for determination of production parameters importance on the industrial enterprise.

Опис

Ключові слова

споживацька оцінка, експертний метод, інтегральний показник

Бібліографічний опис

Верясова Г. М. Оцінка ринкової привабливості продукції промислового підприємства / Г. М. Верясова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 6. – С. 4-9.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced