Вибір параметрів адаптивного завдання паливоподачі автомобільного дизеля 4ЧНА-1 8,8/8,2 в умовах моторного стенда

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У статті представлені результати стендових випробувань автомобільного дизеля 4ДТНА1, проведених по ортогональному математичному плану з метою одержання поліноміальних залежностей необхідних параметрів пали-воподачі від частоти обертання колінчатого вала і тиску наддувного повітря для формування їх адаптивного зада-вання під конкретні умови роботи дизеля. Моторними випробуваннями підтверджена необхідність закладеного в конструкцію паливоподаючої апаратури дизеля зв'язаного керування цикловою подачею палива і кутом випередження упорскування палива по всіх експериментально-розрахункових точках характеристик усережимного регу-лятора. Отримані математичнізалежності для подальшого відпрацьовування і настроювання розділеної паливо-подаючої апаратурибезпосередньої дії для вітчизняного автомобільного дизеля.

Опис

Ключові слова

пневмогідравліка, паливо, поршні, дизелі

Бібліографічний опис

Вибір параметрів адаптивного завдання паливоподачі автомобільного дизеля 4ЧНА-1 8,8/8,2 в умовах моторного стенда / О. В. Грицюк [та ін.] // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2012. – № 1. – С. 10-13.