Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6655
Назва: Маркетингові стратегії виведення об’єктів інтелектуальної власності промислового підприємства на ринок
Автори: Катков, Є. О.
Ларка, Микола Іванович
Ключові слова: продукти інтелектуальні; кон'юнктура ринкова; розробки стратегічні; дослідження маркетингові; marketing strategy; intellectual product; intellectual property; industrial enterprise
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Катков Є. О. Маркетингові стратегії виведення об’єктів інтелектуальної власності промислового підприємства на ринок / Є. О. Катков, М. І. Ларка // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 21 (994). – С. 90-96.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано маркетингові стратегії виведення інтелектуального продукту промислових підприємств на ринок, виконано вдосконалення та адаптацію стратегічних розробок в умовах мінливості сучасної ринкової кон'юнктури, а також запропоновано способи застосування маркетингових стратегічних розробок щодо виведення на ринок інтелектуального продукту вітчизняних промислових підприємств. Визначено основні напрямки маркетингових досліджень та умови їх застосування.
Analyzed the marketing strategy of offering intellectual products of industrial enterprises in the market, made the improvement and adaptation of strategic developments in modern vicissitudes of the market, and proposed ways to use marketing strategic developments that the placing on the market of intellectual products of domestic industry. The main areas of market research and their conditions of use.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6655
Розташовується у зібраннях:Вісник № 21
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2013_21_Katkov_Marketynhovi.pdf470,67 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.