Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКатков, Є. О.uk
dc.contributor.authorЛарка, Микола Івановичuk
dc.date.accessioned2014-05-22T10:24:36Z-
dc.date.available2014-05-22T10:24:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКатков Є. О. Маркетингові стратегії виведення об’єктів інтелектуальної власності промислового підприємства на ринок / Є. О. Катков, М. І. Ларка // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 21 (994). – С. 90-96.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6655-
dc.description.abstractПроаналізовано маркетингові стратегії виведення інтелектуального продукту промислових підприємств на ринок, виконано вдосконалення та адаптацію стратегічних розробок в умовах мінливості сучасної ринкової кон'юнктури, а також запропоновано способи застосування маркетингових стратегічних розробок щодо виведення на ринок інтелектуального продукту вітчизняних промислових підприємств. Визначено основні напрямки маркетингових досліджень та умови їх застосування.uk
dc.description.abstractAnalyzed the marketing strategy of offering intellectual products of industrial enterprises in the market, made the improvement and adaptation of strategic developments in modern vicissitudes of the market, and proposed ways to use marketing strategic developments that the placing on the market of intellectual products of domestic industry. The main areas of market research and their conditions of use.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectпродукти інтелектуальніuk
dc.subjectкон'юнктура ринковаuk
dc.subjectрозробки стратегічніuk
dc.subjectдослідження маркетинговіuk
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectintellectual producten
dc.subjectintellectual propertyen
dc.subjectindustrial enterpriseen
dc.titleМаркетингові стратегії виведення об’єктів інтелектуальної власності промислового підприємства на ринокuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 21
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_21_Katkov_Marketynhovi.pdf470,67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.