Підприємницький підхід до розробки інноваційного товару

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Метою статті є аналіз особливостей застосування підприємницького підходу до розробки інноваційних товарів на технологічних підприємствах. Дослідження спирається на висновки про те, що процес інновації є підприємницьким за своїм змістом. Важливою складовою цього процесу є встановлення та підтримання таких відносин з майбутніми споживачами продукції, які дозволяють проактивно розробляти інноваційний товар.
The objective of the paper is the analysis of the characteristics of an entrepreneurial approach to the development of innovative products at technology enterprises. The study is based on the findings that the process of innovation is entrepreneurial by its essence. An important component of this process is to establish and maintain such relationships with prospective consumers, that allow to proactively develop innovative products.

Опис

Ключові слова

підприємство, інновації, споживачі

Бібліографічний опис

Данько Т. В. Підприємницький підхід до розробки інноваційного товару / Т. В. Данько, Ю. О. Сметана // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 11. – С. 40-47.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced