Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6839
Title: Використання маркетингових інструментів для просування нового товару на ринок
Authors: Гапоненко, Ольга Євгенівна
Чубченко, Г. В.
Keywords: позиціонування; просування; комерціалізація; маркетингові інструменти; keeping; advancement; commercialization; marketings instruments
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Гапоненко О. Є. Використання маркетингових інструментів для просування нового товару на ринок / О. Є. Гапоненко, Г. В. Чубченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 11. – С. 22-26.
Abstract: В статті розглядається проблема виведення та просування нового товару на ринок за допомогою маркетингових інструментів. Досліджений механізм просування нового товару, наведені етапи комерціалізації товару та засоби реклами, що спрощують процес просування продукції для кінцевого споживача.
The article describes the problem of raising and promoting new spot at market with the help of marketing tools. Mechanism of new spot promoting examined. Stages of spot commercialization and advertising media are leaded, which simplified of product promotion process for customer.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6839
Appears in Collections:Вісник № 11
Кафедра "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_11_Haponenko_Vykorystannia.pdf502,51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.