Стратегічне управління діяльністю фармацевтичних підприємств, орієнтованих на досягнення високих показників якості продукції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуто теоретичні підходи до стратегічного управління фармацевтичним підприємством на основі інтеграції базових положень концепцій маркетингу, й ТQM. Зроблено висновок, що на основі поєднання різних підходів до стратегічного управління вдається досягти сінергетичного ефекту, підвищити рівень конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств.
In the article the theoretical going is considered near a strategic management pharmaceutical by an enterprise on the basis of integration of base positions of marketing conceptions, and TQM. Done conclusion, that on the basis of combination of the different going near a strategic management it is succeeded to attain syncretism effect, to promote the level of competitiveness of pharmaceutical enterprises.

Опис

Ключові слова

інтегрована концепція, конкурентоспроможність, управління якістю, computer-integrated conception, quality, competitiveness, strategic management, quality management

Бібліографічний опис

Клунко Н. С. Стратегічне управління діяльністю фармацевтичних підприємств, орієнтованих на досягнення високих показників якості продукції / Н. С. Клунко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 11. – С. 85-97.

Зібрання