Маркетингові дослідження міжнародних стандартів якості та безпеки упаковки

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті проведено аналіз маркетингового дослідження міжнародних стандартів якості та безпеки упаковки та запропоновано заходи для її поліпшення.
In the article the analysis of marketing research of international standards of quality and packing safety is conducted and measures are offered for its improvement.

Опис

Ключові слова

контроль виробництва, захист споживачів, маркування

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Маркетингові дослідження міжнародних стандартів якості та безпеки упаковки / М. В. Мірошник // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 11. – С. 139-145.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced