Маркетингові дослідження міжнародних стандартів якості та безпеки упаковки
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті проведено аналіз маркетингового дослідження міжнародних стандартів якості та безпеки упаковки та запропоновано заходи для її поліпшення.
In the article the analysis of marketing research of international standards of quality and packing safety is conducted and measures are offered for its improvement.
In the article the analysis of marketing research of international standards of quality and packing safety is conducted and measures are offered for its improvement.
Опис
Ключові слова
контроль виробництва, захист споживачів, маркування
Бібліографічний опис
Мірошник М. В. Маркетингові дослідження міжнародних стандартів якості та безпеки упаковки / М. В. Мірошник // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 11. – С. 139-145.