Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6893
Title: Формування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових досліджень
Authors: Гапоненко, Ольга Євгенівна
Чубченко, Г. В.
Keywords: інновації; діяльність підприємницька; доля ринку; marketings researches; innovative projects; market fate; innovative brief-case
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Гапоненко О. Є. Формування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових досліджень / О. Є. Гапоненко, Г. В. Чубченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 12. – С. 37-41.
Abstract: В статті розглядається сутність та зміст поняття інноваційного портфелю, наведені критерії та принципи реалізації маркетингових досліджень на підприємстві для успішного функціонування портфелю інновацій.
This article represents the essence and composition of concept brief-case of innovations, supplies criteria and fundamentals of realization marketing researches at the enterprise for brief-case of innovations successful functioning.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6893
Appears in Collections:Вісник № 12
Кафедра "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_12_Haponenko_Formuvannia.pdf497,67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.