Формування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових досліджень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті розглядається сутність та зміст поняття інноваційного портфелю, наведені критерії та принципи реалізації маркетингових досліджень на підприємстві для успішного функціонування портфелю інновацій.
This article represents the essence and composition of concept brief-case of innovations, supplies criteria and fundamentals of realization marketing researches at the enterprise for brief-case of innovations successful functioning.

Опис

Бібліографічний опис

Гапоненко О. Є. Формування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових досліджень / О. Є. Гапоненко, Г. В. Чубченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 12. – С. 37-41.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в