Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6980
Title: Методика розрахунку параметрів двоступінчастих пневмогідравлічних ресор систем підресорювання транспортних засобів
Other Titles: Method of calculating the parameters of the two-stage fluid-pressure spring suspension systems of vehicles
Authors: Дущенко, Владислав Васильович
Агапов, Олег Миколайович
Keywords: транспортний засіб; пневмогідравлічна ресора; приведена жорсткість підвіски; силове передатне число; vehicle; said fluid spring; reduced stiffness; filling pressure; filling volume; power gear ratio; kinematic ratio
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Дщенко В. В. Методика розрахунку параметрів двоступінчастих пневмогідравлічних ресор систем підресорювання транспортних засобів / В. В. Дущенко, О. М. Агапов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 8 (1051). – С. 120-128.
Abstract: Пропонується методика розрахунку заправних тисків і об’ємів пневмоціліндрів та побудови пружних характеристик двоступінчастих пневмогідравлічних ресор підвіски транспортних засобів, відповідно до необхідної приведеної жорсткості та з урахуванням змінної величини силового та кінематичного чисел підвіски. Методика дозволяє підвищити точність розрахунків параметрів ресор та забезпечити розташування власних частот коливань підресореного корпусу у необхідних межах, що позитивно позначиться на плавності ходу транспортного засобу.
The method of calculation of filling pressures and volumes of air cylinders and two-stage construction of the elastic characteristics of the suspension springs pneumatichydraulic vehicles in accordance with the required stiffness and reduced into account variable force and kinematic properties of the suspension. The technique allows to improve the accuracy of calculating the parameters of springs and provide the location of the natural oscillation frequencies of the cushioning body to the extent necessary, which favorably affect the smooth running of the vehicle.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6980
Appears in Collections:Вісник № 08
Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"
Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_8_Dushchenko_Metodyka.pdf446,08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.