Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7125
Title: Особливості розрахунку торсіонної підвіски транспортних засобів
Other Titles: Features of the calculation of torsion suspension vehicles
Authors: Дущенко, Владислав Васильович
Агапов, Олег Миколайович
Keywords: транспортний засіб; власні частоти коливань; торсіонна підвіска; приведена жорсткість підвіски; vehicle; natural frequencies of vibrations; torsion bar suspension; torsion bar diameter
Issue Date: 2014
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Дущенко В. В. Особливості розрахунку торсіонної підвіски транспортних засобів / В. В. Дущенко, О. М. Агапов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 10 (1053). – С. 111-120.
Abstract: Розглянуто особливості розрахунку параметрів торсіонної підвіски транспортних засобів, що до забезпечення максимального динамічного ходу, при заданій довжині торсіона, відповідно до необхідної приведеної жорсткості підвіски. Методика дозволяє підвищити точність розрахунків параметрів торсіонної підвіски, що позитивно позначиться на плавності ходу транспортного засобу.
The features of calculating the parameters of torsion bar suspension vehicles, which provide maximum dynamic course, for a given length of the torsion, in accordance with the desired reduced stiffness of the suspension. The technique allows to improve the accuracy of calculating the parameters of torsion bar suspension, which has a positive impact on the smooth running of the vehicle.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7125
Appears in Collections:Вісник № 10
Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"
Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2014_10_Dushchenko_Osoblyvosti.pdf405,07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.