Особливості розрахунку торсіонної підвіски транспортних засобів

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Розглянуто особливості розрахунку параметрів торсіонної підвіски транспортних засобів, що до забезпечення максимального динамічного ходу, при заданій довжині торсіона, відповідно до необхідної приведеної жорсткості підвіски. Методика дозволяє підвищити точність розрахунків параметрів торсіонної підвіски, що позитивно позначиться на плавності ходу транспортного засобу.
The features of calculating the parameters of torsion bar suspension vehicles, which provide maximum dynamic course, for a given length of the torsion, in accordance with the desired reduced stiffness of the suspension. The technique allows to improve the accuracy of calculating the parameters of torsion bar suspension, which has a positive impact on the smooth running of the vehicle.

Опис

Ключові слова

транспортний засіб, власні частоти коливань, торсіонна підвіска, приведена жорсткість підвіски, vehicle, natural frequencies of vibrations, torsion bar suspension, torsion bar diameter

Бібліографічний опис

Дущенко В. В. Особливості розрахунку торсіонної підвіски транспортних засобів / В. В. Дущенко, О. М. Агапов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 10 (1053). – С. 111-120.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced